Beoordelingen van Bazaar Overstegen Doetinchem

Recente recensies

5.0
Chris
9 juni 2024

Super snelle levering

Mico
29 mei 2024

De pizza’s waren er een kwartier eerder dan aangekondigd. Zoals altijd erg lekker. Er zit ook erg veel kaas op, top!

Ben Tomesen
28 mei 2024

Fijne heerlijke pizza gegeten gisteren. Burgers en Buitenlui van Overstegen geniet hiervan.

Sue
26 mei 2024
Amanda
26 mei 2024

Heerlijk gegeten. Goede grote porties ook!

Rhw
23 mei 2024

Geweldige, warme en smakelijke pizza's !

Anoniem
13 mei 2024
Suus
13 mei 2024

We bestellen regelmatig de Dönerbox, omdat ie zo lekker is. De frietjes vandaag waren helaas zacht en niet zo lekker crocant als anders. Hopelijk volgende keer weer net zo knapperig als anders. :)

Jeroen
13 mei 2024

Gewoon prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij bestellen af en toe bij Bazaar Overstegen en het is altijd "gewoon goed" tegen een vriendelijke prijs. Ga zo door!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
8 mei 2024

Wat gaan jullie toch achteruit ineens, zonde! Lezen is ook nog eens moeilijk....

Stef
29 april 2024
A. Nonimus
29 april 2024

Heerlijke pizza's, ruim binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.J.
22 april 2024

Normaal niks te klagen maar dit keer was het eten best koud bij aankomst en de knoflooksaus waar je extra voor betaald zat er ook niet bij geleverd....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
18 april 2024

Opmerkingen lezen blijft lastig!

Amanda
7 april 2024

Bestel hier al jaren, het is zo lekker, je krijgt ook veel eten voor een goede prijs. Ze zijn ook altijd zeer vriendelijk tijdens het afgeven of het ophalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geert Van campen
3 april 2024

Jammer dat je ruim Op tijd belt en dat je achter je bestelling aan moet bellen (2de keer al ) en dat de bezorger dan zegt je had bij ons besteld ?

NW
2 april 2024

Verse en warme pizza bezorgd met een glimlach. Aanrader!

Loïs
1 april 2024

Eten was goed en lekker! Bij afhalen duurde het iets langer beoogd, maar werd goed gecompenseerd door gratis saus.

Joost van Blijswijk
31 maart 2024

Het was echt verrassend lekker! Wij wonen hier pas net en in onze vorige woonplaats viel de kapsalon meestal wel op enkele punten tegen. Kan hier niets slechts bedenken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tessa
25 maart 2024

Bezorgtijd zou een uur zijn, na een uur en een kwartier maar eens gebeld toen zou het eten net met de bezorger meegaan. Bleek de bezorger ook nog verdwaald en aan de andere kant van Doetinchem te staan. Uiteindelijk pas na meer dan anderhalf uur het eten ontvangen wat helaas redelijk koud was. Niet gewend van jullie, normaal is het altijd top

Mico
20 maart 2024

Eén pizza mistte kappertjes, dat was jammer. De pizza’s hebben lekker veel mozzarella en vullen daardoor goed. De bezorging was tien minuten eerder dan gepland, dat is altijd positief.

Bulten
17 maart 2024

Altijd is het lekker, dit keer niet zo teveel tomatensaus op de pizza.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Buurman
16 maart 2024
Stef
10 maart 2024

Snelle levering en lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric
24 februari 2024

Prima eten en dit keer op tijd.

-
23 februari 2024

Werkelijk heerlijke lahmacun en super vriendelijke medewerkers!

Carin de Vos
19 februari 2024
Buurman
19 februari 2024
Dorien Bolder
18 februari 2024
Anoniem
11 februari 2024
Lars Wasseveld
8 februari 2024

Prima eten, zoals altijd. Ga zo door.

Daniëlle
5 februari 2024

De kipdöner was gisteren erg lekker! De friet was ook goed gebakken, top!

Chris
3 februari 2024

Goed eten en vlot geleverd👍

A.
25 januari 2024

Prima, pizza, iets te groot voor de doos🤭, dus was een beetje verfrommeld. Maar smaak en temperatuur waren goed.

J.
19 januari 2024

Was super

Nikki
8 januari 2024

Super

Sveva Ligtenbarg
7 januari 2024

Alles is zoals ik het besteld had, en ik heb gratis knoflooksaus gekregen waar ik heel blij mee ben. Uitstekende kwaliteit pizza, en ook nog eens heel goedkoop. Bezorger was ook heel aardig en legde bij elk pakketje met eten uit wat er in zat voordat hij het gaf. Bij elke bestelling is er uitstekende service.

tim ooijman
6 januari 2024
T
25 december 2023

Snelle bezorging,en dat op kerstavond! En weer heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roxanne Van V Herpen
13 december 2023
Hans
9 december 2023

Op een pizza zat opeens salami, die er niet op hoorde te zitten. En de gevraagde gorgonzola heb ik niet kunnen ontdekken. Gelukkig ben ik geen vegetarier. De pizza's smaakten desondanks weer uitstekend. Prima bodem en rijk belegd.

Demi
16 november 2023

Eten was weer lekker en ook super snel bezorgd! Top

Mico
11 november 2023

Ik had een pizza tonno met champignons en knoflook besteld. We kregen er een bakje knoflooksaus bij. Maar volgens mij zit er geen verse knoflook op. De pizza was lekker donker gebakken, daar houden we van! Het komt nog wel eens voor dat een pizza niet helemaal gaar is, zeker als er veel ingrediënten op zitten. De pizza’s zijn top van smaak. Ook hadden we een pizza suçuk en die was lekker pittig!🌶️ daar houd ik van.

Yvonne
5 november 2023

Prima bezorging, snel en lekker !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
3 november 2023

Eten zoals gewoonlijk heerlijk! Bezorging ditmaal wel heel erg lang

Lennard
2 november 2023

Ruim belegde pizza's en lekker warm!

Hans
1 november 2023

Uitstekende pizzas, snel bezorgd.

Britt
30 oktober 2023

Op tijd bezorgd Lekker eten!

Bas
30 oktober 2023
Sander Weijkamp
29 oktober 2023

17 uur besteld 19 uur nog een keer besteld Zeggen ze bestelling is onderweg 20 uur weer gebeld zeggen door storing Komt nu pas binnen Nu 20.30 bestelling moet nog komen Dit kan toch niet Sorry hoor

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorien Bolder
29 oktober 2023
Suzan
25 oktober 2023

Goed eten, snelle levering. Een aanrader.

Nas
18 oktober 2023

Goed

Koen
16 oktober 2023
Arjan
14 oktober 2023
Jurg
14 oktober 2023

Gewoon super goed!!

Helmie
12 oktober 2023

Top

Luna Risiglione
6 oktober 2023

Ruim belegd! Helaas miste de gehakt (waar we extra voor hadden betaald) en zat er ansjovis op de pizza ipv sardientjes waar we om vroegen…

AP
4 oktober 2023
Nas
4 oktober 2023

De patat was erg hard bij de donerbox

Charlie
2 oktober 2023

Lekkere pizza's, snel en vriendelijk bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nas
22 september 2023

Volgende keer pizza niet zo hard de korsten verder was het goed

Tim
21 september 2023

Lekker, goed warm en op de afgesproken tijd geleverd. Goede service en een vrolijke bezorger.

Collin Engbers
20 september 2023

Ik had extra knoflooksaus besteld, betaald, maar niet gekregen.

Daan
19 september 2023

Optijd en lekker!

J.
17 september 2023

Was super lekker.👍

RW
17 september 2023

Prima! Ga zo door!

Marcel
10 september 2023

Heerlijke pizza’s, snelle bezorging en niet duur!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marta
9 september 2023
Mico
7 september 2023

Beste Bazaar, het eten en de bezorging is prima. Ik heb wel een opmerking meegegeven aan de bezorger. Hier is niet op gereageerd, dus bij deze weinig sterren. Ik bestel regelmatig bij jullie en nu had ik voor de tweede keer een kortingscode van €5 die niet werkt bij digitaal bestellen, maar ook niet aan de balie. Nu heb ik 15 punten en bij 20 punten €5 korting. Ik geloof er niks meer in dat jullie korting geven. Als er een “houdbaarheid datum” op de punten zit prima, maar vermeld dat dan!

Reactie van Bazaar Overstegen

Beste Mico, Bedankt voor je feedback. Ons motto is: "Kwaliteit = Bazaar’s prioriteit". We betreuren het daarom des te meer dat je problemen hebt ondervonden met onze spaarsysteem. Let op: onze geautomatiseerde spaarsysteem berekend elke keer de punten die aan een persoonlijke e-mailadres gekoppeld zijn. Ik zie de naam “Mico” 2x apart in de spaarlijst tussenstaan. Als er een geautomatiseerd kortingscode niet werkt, laat dit dan altijd direct weten via info@bazaaroverstegen.nl of via onze Google Maps locatie -> live chat functie. Dan kunnen we dit controleren en evt. persoonlijke kortingscode maken en versturen. Wij waarderen je loyaliteit als klant en willen de teleurstelling graag rechtzetten. We hebben je een e-mail gestuurd met meer details en een reactie met de compensatie oplossing. Met vriendelijke groet, Team Bazaar Overstegen

Anoniem
7 september 2023

Vaak herhaald verbeter punten helaas laatste keer wat slecht

Marcel
4 september 2023

Super snel geleverd denk 15 a 20 minuten had ik het al in huis

Aukje
31 augustus 2023

Vriendelijke en tijdige bezorging en altijd lekker eten

Daan
29 augustus 2023

Ontzettend lekker, altijd een ontzettende hoeveelheid ondanks een goede prijs!

Hans
25 augustus 2023

Weer uitstekende pizza's, snel bezorgd.

Johan
31 juli 2023

Prima, heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
24 juli 2023

Snel bezorgd en heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
21 juli 2023

Ruim 2 uur moeten wachten op 2 broodjes.

Daniëlle
15 juli 2023

Lekker eten. Snelle levering en nog goed warm.

J.
9 juli 2023

Prima pizza's, keurig op tijd gebracht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jur
8 juli 2023

Echt top!

Anoniem
7 juli 2023

Half uur later dan de bezorgtijd. Eten was niet warm en ik had een broodjes menu en er zat geen friet bij. Bij bellen kreeg ik de voicemail.

Dietz
5 juli 2023
Lekker en snel
29 juni 2023
Liv
26 juni 2023

Altijd vers en warm bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

lidia nas-jansen
25 juni 2023

goed geen klachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kirsten
24 juni 2023

Snel besteld via de website en snel klaar, lekker eten, vriendelijk personeel!

Robert
23 juni 2023
Roxanne
23 juni 2023

Was weer heerlijk bereid geen klachten.. Favoriete zaakje🥰

M
22 juni 2023
Sanny
21 juni 2023
G.J. Wassink
21 juni 2023
robert
19 juni 2023

nvt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vanessa
13 juni 2023

Lekkerste pizza’s en super goed gevulde broodjes! Aanrader. Wij zijn hier vaste klant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
10 juni 2023

Grote porties, goede smaak, niet duur

Hans
10 juni 2023

Dit keer helaas een foutje: verkeerde pizza geleverd. Smaakte wel weer goed.

Suzanne
7 juni 2023
Kuba
15 mei 2023

Goed, snel bezorgd, bezorging was wel veel later aangegeven dan aangekomen.

Jan
15 mei 2023

Goed eten lekker en snel geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vanessa
24 april 2023

Lekker gegeten, zoals gewoonlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.